王先生

子博:虚荣少年
请不要挖坟,谢谢合作
How To Be A Human Being Glass Animals
Mama's Gun - Glass Animals

In the summer
在夏天

Took my gun
拿起我的枪

And made him go to Neverland
送他去梦幻岛

He was something
他是谁

My old husband
是我曾经的丈夫

He was all you'd ever want
他是你曾经的梦想

Did you say somethin'
你说了些什么

What'd you say?
你说了什么

Was that your voice or was that me?
你话语里说的人是不是我

Little voices buzzin poison
嗡嗡作响的小声下毒的蜜蜂

Backward noise drom everything
这噪声却飘向四周

Dr Swango
Swango博士

Says I'm psycho
他说我是疯了

Says they all from Neverland
说这些种种都是我的幻想

They'll never ever let me be
我永远不可能如愿以偿

Was that your voice or was that me?
那是你的声音还是我的

Dirty Dustin
肮脏的尘土

Said he saw him
说他见过他

Playin' ball with Dizzy Jim
他和醉酒的jim玩球

Dizzy Jim
醉酒的jim

Had never spoken
不会说话

Whispered back "You murdered him."
却低声回了句,是你谋杀了他

My heart strings broke and it was me
我的心弦断了,哦,那是我

I pull they stretch infinitely
我让他们无限延伸

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was getting violent
我开始变得暴力

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was doing nothing
我游手好闲

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was getting violent
我开始变得暴力

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was doing nothing
我游手好闲

Play with me my love
请和我玩耍

In the summer sun
在夏日炙烤下

I'll be waiting it
我会等着的

Your favorite Cheshire grin
你最喜欢的柴郡微笑脸

Lay with me my dear
和我躺下亲爱的

In the evening clear
在这清纯的夜晚

I'll be dreaming in
我会开始做梦

My paper pale skin
我苍白的皮肤

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was getting violent
我开始变得暴力

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was doing nothing
我游手好闲

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was getting violent
我开始变得暴力

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was doing nothing
我游手好闲

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was getting violent
我开始变得暴力

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was doing nothing
我游手好闲

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was getting violent
我开始变得暴力

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was doing nothing
我游手好闲

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

In the summer silence
在夏夜的沉默之中

I was doing nothing
我游手好闲

评论(2)
热度(14)
© 王先生 | Powered by LOFTER